Rio Bucovina, lider de piata in Bucuresti pe vanzarile de apa minerala naturala plata

Bucuresti, 06 august 2012 – Apa Bucovina este lider de piata cu o cota volumica de 22,6% din vanzarile de apa minerala naturala plata comercializata in Bucuresti, devansand competitorii directi Dorna si Borsec, conform datelor furnizate de compania Nielsen pentru perioada aprilie – mai  2012.
„Rezultatele inregistrate de companie continua trendul ascendent din 2011, urmare a desfasurarii unei ample campanii de comunicare si repozitionare a marcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp si minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distributie, astfel ca pentru perioada aprilie – mai 2012, raporteaza o cota de piata volumica de 9,1% din totalul productiei de apa imbuteliata din Romania,, afirma domnul Razvan Iancau, directorul general Rio Bucovina.

Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vanzarile de apa imbuteliata au crescut in primele sase luni ale anului cu 3% in volum si cu 9% in valoare, fata de aceeasi perioada a anului trecut, apa minerala naturala plata fiind singurul segment al pietei de apa imbuteliata care prezinta un trend crescator, ajungand ca si importanta la 52% din volumul total de apa comercializata.
In acest context, Rio Bucovina si-a consolidat pozitia a treia in piata, dupa  producatorii Romaqua si Coca-Cola, ritmul sau de crestere devansand ritmul de crestere al categoriei, atat in volum cat si in valoare.
La nivelul capitalei, consumul de apa minerala naturala plata inregistreaza o cota volumica de 66,3% din totalul vanzarilor de apa imbuteliata. Raportat la consumul de apa minerala naturala plata pe intreaga tara, Bucurestiul detine prima pozitie cu o cota de piata volumica de 23,9%.
Apa minerala naturala Bucovina isi are originea in zacaminte subterane din Vatra Dornei, situate in zone de tip rezervatie naturala, izolate de orice activitate umana, de unde izvoraste in mod natural. Prin continutul sau echilibrat de minerale si compozitia completa a elementelor, apa minerala naturala plata Bucovina asigura exact mineralizarea de care avem nevoie zilnic, fara a exista un exces pe care organismul sa trebuiasca sa-l elimine (un reziduu sec (180 0C ) sau total minerale dizolvate de doar 78mg/l). pH-ul de 7.35, egal cu cel al sangelui uman, marcheaza o apa usor alcalina, optima consumului permanent. Apa minerala naturala plata Bucovina este certificata de Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Alfred Rusescu (IOMC) pentru a fi folosita in alimentatia sugarilor si copiilor mici, avand o concentratie de nitrati de 5,01 mg/l, de aproape 10 ori mai mica decat limita maxima admisa de legislatia in vigoare si contine un procent de fluor de 0,048 mg/l, de 20 de ori mai mic decat maximul admis, respectiv de 1,5 mg/l.

***

Despre Rio Bucovina:

Compania Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiinta in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare.
Ulterior, Rio Bucovina isi diversifica activitatea in zona distributiei, iar in prezent, comercializeaza numeroase bunuri alimentare si non-alimentare.
Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta si Malibu – apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton – bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse – bautura energizanta, La Vitta – produse alimentare.
Rio Bucovina este unicul distribuitor in Romania pentru marcile Zara (paste fainoase) si Becker’s Bester (sucuri naturale de fructe).
Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, in parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.