Rio Bucovina investeste in promovarea litoralului romanesc si in educatia pro-hidratare

Bucuresti,  29 August 2011 – Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, un jucator-cheie pe piata de apa minerala naturala, cu o cifra de afaceri preconizata pentru 2011 in valoare de 110 milioane RON, investeste, alaturi de Primaria Mangaliei, in promovarea unui numar de 6 statiuni de pe litoralul romanesc, mai putin vizibile in ultimul timp.
In ultimii ani, statiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus si Saturn au fost vizitate de un numar din ce în ce mai mic de turisti, majoritatea dintre ei alegand sa se indrepte catre statiuni mai cunoscute de pe litoralul romanesc, precum Mamaia. De aceea, Rio Bucovina s-a alaturat initiativei Primariei Mangalia de a demara campania „Ofensiva Sudului” menita sa atraga turistii si sa revigoreze turismul in aceste statiuni. Campania, coordonata de Primaria Mangalia si sustinuta de Rio Bucovina, a inceput pe data de 9 iulie si va incanta turistii pana la sfarsitul sezonului estival.
Parada Sudului a atras turistii pe traseul Olimp – Neptun – Jupiter – Cap Aurora – Venus – Saturn si a fost marcata de: 6 care alegorice decorate cu simbolurile statiunilor, 10 calesti, un autocar deschis pus la dispozitie de primarie si care aduna turisti pe traseul tuturor celor 6 statiuni, 2 titicare, Fanfara Marinei Militare din Constanta, majorete si diverse personaje de poveste. Saptamanal, parada s-a finalizat cu o mare petrecere pe plaja Perla Venusului sau Laguna – Mangalia, unde au participat aproximativ 1.500 turisti la fiecare petrecere pe plaja.

Teatrul de Vara Jupiter a gazduit, cu sustinerea Rio Bucovina, concerte ale unor artisti faimosi (Tudor Gheorghe cu taraf, Loredana, Compact si Directia 5), o multitudine de piese de teatru, puse in scena de actori celebri ca: Mircea Diaconu, Horatiu Malaele, George Ivascu sau Adriana Trandafir, precum si spectacole pentru copii oferite de trupa Zurli. Artistii au beneficiat la discretie de energizant Golden Horse si sticle de apa Bucovina din partea Rio Bucovina.
In paralel, pe tot pe parcursul „Ofensivei Sudului”, sub sloganul „Energizatii contra Hidratatii”, cei cu spirit de competitie au putut sa se inscrie ca jucatori intr-o serie de meciuri de fotbal organizate pe un teren amenajat pe plaja din statiunea Jupiter. In fiecare zi, echipa castigatoare a fost premiata cu premii oferite de apa minerala Bucovina si energizantul Golden Horse.
Nici cei mici nu au fost nici uitati, in statiunile Venus si Neptun organizandu-se activitati pentru copii, precum body si face painting, confectionare baloane, origami – figurine si aranjamente din hartie, ateliere de creatie (lego, hand made – pietre, scoici),  spectacole ad-hoc precum si teatru pentru copii cu trupa Gestual Art, totul sub umbrela „Promenadei Copiilor”.

Nu in ultimul rand, Rio Bucovina si-a propus in aceasta vara si un demers educational, in sensul constientizarii importantei hidratarii corespunzatoare pe timpul verii. Astfel, Rio Bucovina a distribuit gratuit turistilor prezenti, fie la Promenada copiilor, fie la Parada Sudului,  peste 4.000 de sticle de apa, insotite de materiale informative despre ce inseamna o hidratare corecta, atat pentru adulti, cat si pentru copii si bebelusi.
Romanii continua sa consume apa la jumatate fata de media de consum europeana, cu toate ca Romania este a treia tara europeana dupa Franta si Italia cu potential de exploatare a resurselor de apa. Conform specialistilor Rio Bucovina, romanii consuma in jur de 53,7 de litri / locuitor / an, adica sub media europeana care este aproximativ de 100 de litri / locuitor / an.

***

Despre Rio-Bucovina:

În 2006 a luat fiinta compania Rio-Bucovina, cu capital 100% privat, avand ca obiect principal de activitate productia / îmbutelierea apei minerale Bucovina, precum si a bauturilor racoritoare.
Pe langa acestea, ulterior, societatea iti divesifica gama de produse in zona distributiei, incluzand la momentul actual o serie larga de bunuri alimentare si nonalimentare.
Marcile proprii comercializate de Rio-Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de masa; Malibu – apa de masa; Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton – bauturi racoritoare; Golden Horse – bautura energizanta.  Rio-Bucovina este unicul distribuitor în Romania pentru marcile Zara (paste fainoase) si Becker’s Bester (suc natural de fructe).
Rio Bucovina a implementat si certificat un sistem de management integrat: calitate – mediu – siguranta alimentului, conform ISO 9001: 2008, ISO 14001: 2009 si ISO 22000: 2005, în parteneriat cu organismul german de certificare TUV CERT, prin TUV HESSEN.