O forma unica si echilibrata, special doar pentru tine[:]

17Rio Bucovina, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata apei minerale imbuteliate din Romania, a lansat vineri, 6 decembrie 2013, noul pet pentru intreaga gama de apa minerala naturala, intr-un cadru special, in cel mai nou mall din Bucuresti, Promenada.
Astfel, Bucovina a prezentat in premiera vizitatorilor mall-ului, dar si invitatilor de seama, noua forma unica si echilibrata a pet-ului intr-un mod inedit si foarte indraznet. Acestia au primit sute de cadouri si, bineinteles, noul pet de apa oferit de hostesse imbracate in stil bucovinean insotite de binecunoscutul Shaolin.

Evenimentul a fost intretinut de un mega concert marca Alexandra Ungureanu & Crush si a culminat cu dezvaluirea noului pet Bucovina supradimensionat.
Investitiile de peste 4 milioane de euro in tehnologie si inovatie au dus la dezvoltarea unui produs unic pe piata din Romania. Noile ambalaje ale apei Bucovina, ușor de recunoscut datorită design-ului unic și al formei speciale, aduc și o revitalizare a logo-ului adaptat și modernizat pentru noul PET.
Apa minerală naturală Bucovina se regăsește acum într-o nouă formă care reflectă perfect echilibrul dintre valorile companiei, brand-ului și exigențele consumatorilor săi.[:]